Rau­hal­lis­ta jou­lua ja hy­vää uut­ta vuot­ta!

Hyvä Pirkanmaan vasemmistoliiton jäsen,

Rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta! Piiritoimisto on suljettu perjantaista 20.12. loppiaiseen saakka.

Joulun ja uudenvuoden tervehdykset Vasemmassa Kaistassa

Julkaisemalla joulun ja uudenvuoden tervehdyksen Kaistalla tuet vapaaehtoisvoimin julkaistun verkkolehden toimintaa. Tervehdyksiä on kolmenlaisia: 1) yksityishenkilöiden nimitervehdys (nimi ja paikkakunta, tervehdyksen hinnan voi määrittää itse), 2) kuvallinen yhden virkkeen tervehdys, jonka hinta on 10 euroa ja 3) yhteisötervehdys, jonka minimihinta on 30 euroa.

Lue lisää tervehdyksistä ja julkaise omasi osoitteessa https://vasenkaista.fi/tervehdykset/

Piirin puheenjohtaja vaihtuu

Piirin johdossa tapahtuu vahdinvaihto, kun Virva-Mari Rask Lempäälästä seuraa puheenjohtajana Marja-Leena Torkkia. Virva-Mari työskentelee koneenasentajana ja oli mm. ehdokkaana kevään eduskuntavaaleissa.

Marja-Leena Torkki kiittää lämpimästi Pirkanmaan vasemmistoväkeä kuluneista kahdesta vuodesta piirin puheenjohtajana.

Uuteen puheenjohtajistoon ja piirihallitukseen voi tutustua täällä: http://pirkanmaa.vasemmisto.fi/ajankohtaiset-1/virva-mari-rask-pirkanmaan-vasemmistoliiton-johtoon/

Ilmoittaudu kuntavaaliehdokkaaksi tai vinkkaa hyvää ehdokasta

Kuntavaalit pidetään keväällä 2021. Kuntavaaleissa päätetään monista tärkeistä peruspalveluista, joten vasemmiston eteneminen kunnissa on ensiarvoisen tärkeää.

Ensimmäinen askel kuntavaalivoittoon on ehdokasasettelu. Etsimme jo ehdokaslistoille kiinnostuneita ehdokkaita kaikista Pirkanmaan kunnista. Jos olet kiinnostunut ehdokkuudesta, tai tunnet hyvän ehdokkaan, täytä lomake netissä: http://bit.ly/ehdokkaaksi2021

Ehdokkaiksi toivotaan ihan tavallisia kuntalaisia eri taustoista. Ehdokkaille tarjotaan perehdytystä ja koulutusta, joten ota rohkeasti yhteyttä, jos ehdokkuus kiinnostaa!

Ehdokkuudesta voi myös kysyä lisätietoa allekirjoittaneelta: aaron.kallinen@vasemmistoliitto.fi.

Pirkanmaan osuuskaupan vaalit

Tulevana keväänä pidetään myös Pirkanmaan osuuskaupan vaalit. Ehdokasasettelu päättyy 31.1.2020 ja vaaleihin tulee vasemmistolaiset listat kaikille Pirkanmaan jäsenalueille. Mikäli olet osuuskaupan jäsen ja ehdokkuus kiinnostaa, laita sähköpostia piiritoimistolle osoitteeseen pirkanmaanvas@pirkanmaanvas.fi.

Ylävitosen jouluklökit ti 17.12. klo 17

Tervetuloa aloittamaan joulunvietto Ylävitosen jouluklökeille tiistaina 17.12. klo 17–20 (Näsilinnankatu 22 A 27, 5. kerros, Tampere). Klökit tarjoaa Tampereen Vasemmisto ja muut yhteistoimiston järjestöt sekä vasemmiston valtuutetut Mikko Aaltonen, Ulla-Leena Alppi, Milka Hanhela, Minna Minkkinen, Noora Tapio ja Sinikka Torkkola.