Pir­kan­maan va­sem­mis­to­liit­to pii­ri­ko­kous­taa Akaas­sa

TIEDOTE                                                                                                                                        JULKAISUVAPAA

19.4.2017

Pirkanmaan vasemmistoliitto piirikokoustaa Akaassa

Tervetuloa seuraamaan Pirkanmaan Vasemmistoliiton piirikokousta, joka järjestetään Akaassa, Viialan Sampolassa (Vakkistentie 5) lauantaina 22.4.2017 klo 11 alkaen.

Poliittisen tilannekatsauksen kokouksessa pitää vasemmistoliiton puheenjohtaja Juho Kautto. Lisäksi kokouksessa arvioidaan sekä kuntavaalitulosta että vuoden 2016 toimintaa, Kokoukseen odotetaan noin  viittäkymmentä osallistujaa ja seuraajaa.

Kokouksen asiapaperit on luettavissa piirijärjestön sivulla.

Piirikokoukseen voivat päätösvaltaisina osallistua kaikki Pirkanmaan vasemmistoliiton jäsenet. Pirkanmaan vasemmistoliiton jäseniä ovat kaikki alueen osastojen jäsenet sekä vain piirijärjestöön kuuluvat jäsenet, jotka eivät ole minkään puolueosaston jäseniä. Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita seuraamaan kokousta. Kokouksessa on myös järjestetty lastenhoito.

Puheenjohtaja Sinikka Torkkola, p. 0445252736

Toiminnanjohtaja Jukka KInos, p. 040-7431153