Pii­ri­hal­li­tus aloit­ti työt

Pirkanmaan Vasemmistoliiton puheenjohtaja Marja-Leena Torkki, ensimmäinen varapuheenjohtaja Tatu Ahponen ja toinen varapuheenjohtaja, piirihallituksen jäsenet Senni Almusa, Sanna-Maria Anttila, Johannes Asikainen, Ilkka Hirvi, Marketta Hyvärinen, Anna Jukantupa, Jari Laihia, Anne Lappalainen, Mirka Löf, Iikka Nikkinen, Jari Numminen, Timo Rautanen, Leena Saarela, Nina Söderholm ja Risto Viitanen sekä varajäsenet ovat  Christian Karau, Jarno Tuohiniemi ja Sami Vastamäki. Varajäsenet Erkki Moisio ja Pirkko Niemi puuttuvat kuvasta. (Kuva: Sinikka Torkkola.)

Uusi piirihallitus päätti työnjaosta ensimmäisessä kokouksessaan.  Työvaliokuntaan valittiiin Marja-Leena Torkki, Tatu Ahponen, Niko Vallenius, Leena Saarela ja Iikka Nikkinen. Kokouksiin kutsutaan myös toiminnanjohtaja Aaron Kallinen sekä muita henkilöitä tarpeen mukaan. Talousvaliokunnan, valittiin Marja-Leena Torkki, Tiina Jalava, Nina Söderholm, Timo Rautanen ja Johannes Asikainen.

Tiedotus- ja viestintätyöryhmään valittiin Niko Vallenius, Anne Lappalainen ja Iikka Nikkinen. Tiedotus- ja viestintätyöryhmä valmistelee mediatiedotteita, osastokirjeitä sekä kehittää  nettisivuja ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

Piirihallitus käsitteli kokouksessaan myös valmistautumista eduskuntavaaleihin sekä valmistautumista vuoden lopussa olevaan puoluekokoukseen.

Piirihallitus kokoontuu kerran kuukaudessa. Kokouspäivät ovat  14.02, 14.03, 17.04  08.05 , 08.08, 12.09, 07.11. ja  12.12.

Piiirihallitus päätti myös piirikokuspäivät: kevätkokous  ona Nokialla la 27.4.2019 ja syyskokous Tampereella 26.10.
Tekstin kirjoitti Sinikka Torkkola