Vasen Kaista

VK otsikkorivi

Pirkanmaan vasemmiston verkkolehti Vasen Kaista on pirkanmaalaisten vasemmistolaisten uutiskanava ja yhteiskunnallisen keskustelun paikka. Lehti on sitoutunut vasemmistolaisiin arvoihin. Lehteä toimitetaan vapaaehtoistyönä. Lehden toimittajiksi ja kuvaajiksi ovat tervetulleita kaikki pirkanmaalaiset vasemmistolaiset arvot jakavat kansalaiset.  Toimitustyössään lehti on sitoutunut hyvää journalistiseen tapaan.

Perustamisen marraskuun 2011 jälkeen lehteä on ollut tekemässä yli 150 toimittajaa ja kuvaajaa. Tervetuloa mukaan, jos olet kiinnostunut liittymään kaistalaisten joukkoon, ota yhteyttä Sinikkaan (s.torkkola AT gmail.com). Pidämme kuukausittain toimituskunnan kokouksen, jonne ovat kaikki kiinnostuneet tervetulleita.

Vasen Kaistan uutiskoneen voi nopeasti rakentaa uutisen rungon, josta Kaistan toimittaja voi helposti koostaa jutun.
Useimmissa tapauksissa juttu toimitetaan haastattelun muotoon, haastateltavana jutun lähettäjä. Uutiskoneeseen pääset tästä.

Vasen Kaista sosiaalisessa mediassa

FB logo