Tervetuloa Vasemmistoliiton jäseneksi ja mukaan toimintaan

Vasemmistoliitto on yhtä kuin sen jäsenet. Liittymällä jäseneksi voit vaikuttaa Vasemmistoliiton politiikkaan. Valitse itsellesi sopiva tapa toimia: aktiivinen yhdistysosallistuminen, tapahtumat tai vain kannatusjäsenyys. Kysy jäsenyydestä: jasenasiat [at] vasemmistoliitto [dot] fi.

Jäsenenä saat neljästi vuodessa ilmestyvän jäsenlehden kotiisi. Lehdessä julkaistaan ajankohtaisia uutisia, paikallistoimintaa ja valtakunnan politiikkaa sekä kulttuuria. ViikkotiedoteVasemmistoliiton Uutiskirje tuo tuoreimmat jutut esimerkiksi Vasemmiston eduskuntaryhmältä ja tulevista tapahtumista sähköpostiisi. Uutiskirjeen voi tilata, vaikka ei olisikaan jäsen: Tilaa Uutiskirje.

Liity jäseneksi sähköisellä lomakkeella tai täyttämällä jäsenlomake (pdf) ja postittamalla se Vasemmistoliittoon osoitteeseen Lintulahdenkatu 10, 00500 Helsinki.

Lisätietoa jäsenyydestä Vasemmistoliiton sivuilta

Pirkanmaan sähköpostilistalle pääset ilmoittamalla tietosi piiritoimistolle pirkanmaanvas [at] pirkanmaanvas [dot] fi.
Tapahtumatiedot löytyvät Vasen Kaistan kalenterista
Facebookissa voit seurata meitä  sivuilla Pirkanmaan Vasemmisto, Tampereen Vasemmisto sekä Vasen Kaista