Työ­va­lio­kun­ta, so­te- ja ay-ryh­mät va­lit­tu

Kuntavaaliseminaarissa hiottiin kuntavaalikampanjoita. Eturivisä Leena Saarel ja Marja-Leena Torkki.
Kuntavaaliseminaarissa hiottiin kuntavaalikampanjoita. Eturivissä Leena Saarela Sastamalasta,  Marja-Leena Torkki Nokialta, Martta Lepisto Juupajoelta ja Reijo Kahelin Orivedeltä.

Piirihallitus järjestäytyi ensimmäisessä kokouksessa tammikuussa. Piirihallituksen työvaliokuntaan valittiin puheenjohtajiston Sinikka Torkkolan, Antti Salosen ja Veera Kiretin lisäksi Vilho Ponkiniemi ja Marja-Leena Torkki. Heidän ja muidenkin piirihallituksen yhteystiedot ja  esittelyt löytyvät piirin yhteystietojen alasivulta.  Työvaliokunnan kokouksiin osallistuvat myös toiminnanjohtaja Jukka Kinos ja toimistonhoitaja Tiina Jalava.

Kokouksessa valittiin myös kaksi työryhmää.  Ay-työryhmää keskittyy ammattiyhdistystoimintaan ja työelämän kysymyksiin. Työryhmän puheenjohtajana toimii Antti Salonen. Sote-työryhmä keskittyy sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistukseen. Työryhmän puheenjohtajana toimii Marja-Leena Torkki.

Piirihallituksen kokous pidettiin kuntavaalivastaavien ja piirihallituksen yhteissä kuntavaaliseminaarin päätteeksi. Seminaarissa suunniteltiin kuntavaalikampanjointia. Seminaarissa puhui politiikan tutkija Jussi Westinen ja Jukka Kinos.

Vaalivalmisteluista lisätietoa kuntavaalisivulta.