Jä­sen­kir­je 3 2017 Kii­tos vaa­li­työs­tä, ter­ve­tu­loa lau­an­tai­na pii­ri­ko­kouk­seen

On aika lähettää vapputrvehdykset Vasen Kaistalle (2)19.4.2017

Hyvät Pirkanmaan Vasemmistoliiton jäsenet

Onnittelut ja kiitokset erinomaisesta vaalityöstä. Kiitos vaalimenestyksestä kuulu paitsi valtakunnallisesti onnistuneelle kampanjalle, niin ennen muuta vasemmiston aktiiveille. Kannatuksemme Pirkanmaalla kasvoi 0,8 prosenttiyksikköä ja äänimäärä 2 927 äänellä. Vasemmistoliitto kasvatti valtuustopaikkojaan seitsemässä kunnassa, seitsemässä kunnassa kannatus kasvoi, vaikkei lisäpaikkaa tullutkaan. Kannatus laski vain viidessä kunnassa. Vasen Kaistan vaalit2017-jutuissa lisää yksityiskohtia vaalimenestyksestä

Vaalitulosten analysointia voimme jatkaa kevätpiirikokouksessa, joka pidetään ensi lauantaina 22.4. 2017 klo 11 Akaassa Viialan Sampolassa (Vakkistentie 5). Poliittisen tilannekatsauksen pitää vasemmistoliiton puheenjohtaja Juho Kautto.

Piirikokouksen asiakirjat (kokouksen työjärjestys, kokoussäännöt ja toimintakertomus) ovat luettavissa ja tulostettavissa piirin verkkosivulla.

Tilinpäätösasiakirjat sekä mahdolliset kannanottoluonnokset jaetaan kokouspaikalla.

Kokouksessa on järjestetty lastenhoito. Jotta tiedämme, minkälaista puuhaa järjestämme hoitoon tuleville lapsille, niin ole hyvä ja ilmoitathan lapsesi hoitoon tällä lomakkeella viimeistään keskiviikkona 19.4.2017.

Vapputervehdykset Vasen Kaistalle

Tuttuun tapaan Vasen Kaistan sivuilla julkaistaan vapputervehdyksiä, joiden tulot käytetään kaistan ylläpitokuluihin ja toimituksen koulutukseen. Tervehdykset voi lähettää verkkolomakkeen kautta. Lomake, jossa on myös ohjeet tervehdyksen maksamisesta ja mahdollisen kuvan lähettämisestä, on osoitteessa  osoitteessa: https://goo.gl/forms/h3ODhjLvFSl8oFdv1

Vappua juhlitaan perinteisesti ympäri Pirkanmaata. Lisätietoja juhlista Vasen Kaistan kalenterista

Tapaamisiin piirikokouksessa, hyvää vappua