Pirkanmaan Vasemmistoliitto julkisti uusia eduskuntavaaliehdokkaita

Pirkanmaan Vasemmistoliitto
Tiedote 30.10.2018

Pirkanmaan Vasemmistoliitto julkisti uusia eduskuntavaaliehdokkaita. Tampereella tiistaina kokoontunut piirihallitus päätti esittää piirikokoukselle seuraavien ehdokkaiden nimeämistä: lehtori Anneli Lehtonen, 65, Nokialta, pääluottamusmies ja talonmies Kai Muukkonen, 54, Valkeakoskelta, elintarviketyöntekijä ja pääluottamus Aapo Niemi, 36, Tampereelta, pääluottamusmies Antti Salonen, 40, Tampereelta ja opiskelija Liban Sheikh, 28, Tampereelta.

Aiemmin vasemmistoliitto on nimennyt Pirkanmaalla kymmenen ehdokasta. Aiemmin piirihallitus julkisti seuraavat ehdokkaat: kansanedustaja Anna Kontula, 41, talouspäällikkö Mikko Aaltonen, 42, opiskelija Noora Tapio, 22, kielenkääntäjäyrittäjä Jouni Siren, 52, rikosseuraamustyöntekijä Ilkka Porttikivi, 38, ympäristötekniikan insinööri Katja Kotalampi, 29, työsuojeluvaltuutettu Rauno Kesseli, 61, myyjä Anne Nyman, 54, päivätoiminnan ohjaaja Raija Westergård, 63 ja henkilöstö- ja työsuojeluvastaava Iikka Nikkinen, 33.

Pirkanmaan Vasemmisto on nimennyt nyt yhteensä 15 ehdokasta. Syyspiirikokous 10.11. päättää ehdokasasettelusta ja asettaa lisää ehdokkaita.

Lisätietoa:

Marja-Leena Torkki
Pirkanmaan Vasemmiston puheenjohtaja
marjaleenatorkki [at] gmail [dot] com

Aaron Kallinen
Vasemmistoliiton keskisen alueen toiminnanjohtaja (Pirkanmaa, Keski-Suomi, Pohjanmaa)
aaron [dot] kallinen [at] vasemmisto [dot] fi